Dagen före julafton skall så klart spenderas med älsk<3

Idag var jag i staden med min annabelle. Vi gick runt en massaxD faan vad fluuumm. Vi gick och hälsade på nicole som jobbade sin andra dag på le croissant idag. När jag kom in dit så möttes jag av Tomine som kramade mig och sträckte fram en julklapp. Jag blev helt ifrån mig för jag blir som ett barn när det gäller paket xD  ( SJUKT , jAG VET )
Det var i allafall en julklapp av min chef Bettan. Öppnade och det var ett jätte stort block av Enjoy :D
Rabatter på klädaffärer, sko affärer, och allt annat man kan tänka sig. Halva priser, rabatter och 2 för 1 :D haha.

Vi shoppade vidare och jag fick köpt mina sista julklappar. Sa hejdå te gumman och åkte hem.

På kvällen ska jag spendera min tid med familjen på uppe sitta kvällen <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0