Fredag , Lördag, Söndag !

LÖRDAG: Vaknade tidigt och stack till jobbet. Vi jobbad på som attan och sen kommer pillan helt super aktiv och frågar om hon fick sätta på Darins nya album. :) haha. Självklart att hon fick. Vi hade en jätte stressig dag. Bestick tog slut, tallrikar, glas  jaa allt typ ! :S Men det roliga var när det bara var jag och Pillan kvar. Då sattes sterion på , på as högt. Det visade sig att det var en 8-9 årig pojke som hade höjt ! :S Heeelt sjukt. Han kan inte ha varit frisk.

Vi tog halv 8 bussen hem och på den satt en snyyyggging ;D Ictor , och vi snackade och skrattade xD Sen lämna alla mig för dem skulle av vid lunna ! :S Såå jag var mobbad men min älskling ringde mig så vi snackade (L) Annabelle heter hhoon !: D

Sen vare middag med mamma pappa och carina :) 3 rättes middag. Min pappa är kock så alla vet !:D Helt grymt. Sedan var det sov dags som gällde. Skulle jobba idag också :/


SÖNDAG: Idag vaknade jag tidigt. Skulle jobba. Mamma körde mig till bussen, Jobbade på som satan och kom hem vid klockan 6. Stack hem te karin åå snacka :) Myss. Älskar dig. Sedan tog jag bussen hem. Det är svina kallt ute btw. :/


Vi hörrrrrrs ! :D PUSSAR


Kommentarer
Postat av: Pillan

HAHA! fyfan va ägda vi blev av lillplutten som höjde! btw, darin rules xD haha bara för att va lite geek här x) (A)

2008-12-09 @ 21:44:35
Postat av: Anonym

hahaha ! ung jävel ! :P xD men vi ägde fan och kunde ta våran lilla fika innan bussen hem ;) haha !

2008-12-12 @ 17:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0