Fredag ,och det är skolavslutning

Igår var det dans och det var även sista dagen. Var ju inte den roligaste dagen kanske. Mådde inte bra och var trött å seg. men mina älsklingar på dansuppvisningen piggade upp mig efter skol dagen.

Idag fredag, vaknade upp och det var sista dagen i skolan innan loooov ! skoldagen var från 9.15 - 10.45 ;) lungan vetty.
Efter skolan åkte jag ida och nicole till ullared. Bilresan är ju fan bäääärst ! xD hahaha. Älskar er. jag hittade massa saker på ullared här kommer en liten lista



3 par linnen
trosor
bh
klänning
julklappar till mamma och pappa
tuggumi
hårspännen åå massa mer ! Orkar ine skriva upp allt.

Senare på kvällen var det dags för julklappsutdelning hemma hos mig ! :) sjung singstar och myste med flickorna. sen var det bara jag ida nicole emma och karin kvar. då snurrade vi flaska och körde konka. vi var tvugna att göra det som den ena sa och sedan flaskan stanna på en. XD Ska inte gå in på det mer xD Sen kom coffe också. år sen som vi träffades.


Idag lördag. Vaknade klockan 8 då ida fick springa te bussen för att hinna med 17 över bussen. Sedan åkte jag också till jobbet och jobbade på som bara den. Kort rast ( 5-10 min ) , jobbiga kunder, jag mår inte bra, allt kör i hop sig ååå jaa.... listan kan göras lååång ! När jag kom hem la jag mig i ett varmt bad. 

  

 Nu ligger jag i mammas och pappas säng och kollar på tv och msn ! :)

Haaa det göööött !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0