Freeeedag <3

Nu har emma lämnat mig  ! :( Sitter här med datorn i knät, hunden bredvid och kollar på Britney på tv.

Dagen började inte så himla braa, vaknade massor gånger under natten. Vände och vred på mig ve tinte vad det var. men sen så var det skola osm gällde. Inte så spec roligt. Men efter skolan blev det andra takter ! :D Bussen till stan. Emma skulle hämta ut en morgonrock osm hon köpt te sin mor. Sen gick vi till Mc donalds. Men när jag skulle ta fram mitt konto kort i kön så var dt borta ! jag fick panik och försökte komma på vart jag använde det senast, då det slog mig

- FAAAAN ! glömde den på pressbyrån igår efter dansen. Emma såg ut som ett frågetecken men vi stack dit jätte snabbt och där var den ! :D Sedan Mc Donald. Älskar att snacka med dig emma ! <3 Vi åkte hem och gick hela vägen hem :O Det var jätte mörkt ute xD så vi trampade i en massa lera xD hahaha. men sen var det, flumm, Idol, godis, mopppe, klänningsprovning, sång och skratt som gällde. Måste tillägga att ROBIN skulle inte åkt ut !!

JAG ÄLSKAR DIG EMMA !

Dessvärre så fick jag reda på att jag ska jobba 10 timmar imon . Ska jobba på Le Croissant. ! :/ Skall öppna och stänga. Och på söndag börjar jag klockan 10.00 till 18.00 ! pallllllla ! Men så är det om man vill tjäna lite egna pengar. Faktiskt gott när pengarna börjar rinna in . Så fråga mig inte vad jag ska göra imon för det vet jag inte. Asså efter jobbet.

      

Kommentarer
Postat av: Emma Zzeta

hahahah :) ja de var en flummigt kul kväll! :)

älskar dig också sötan, du & kevin är de bästa ;););) <333



massa pussar <33

2008-12-15 @ 20:01:03
Postat av: Emma Zzeta

Hahahha, ja de var allt en flummigt rolig kväll :) tkr också om våra snack ;) <3 Puss på dig <3



Du & Kevin är de bästa ;);) hahhah <3 ILY <3

2008-12-15 @ 20:05:15
Postat av: cathrine

hahaha ! :D <3333333333333 du e bäst

2008-12-15 @ 20:08:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0