Kärlek till dig min älskling ! <3

Nicole gray ! Jag älskar dig så grymt mycket. Alla våra år tillsammans. Man skulle kunna säga att det är i 15 år som vi känt varanndra och jag har nte ångrat en dag. Du betyder så mycket för mig och med dig kan jag vara mig själv. Jag uppskattar dig till 1000 %. Alla våra dagar och år har varit helt underbara och det ska bli många mer. Du är människa jag verkligen prioriterar föööörst ! Utan dig hade jag inte varit den person jag är idag. Det har gått i perioder mellan oss men riktig vänskap kan aldrig förloras och vi ska aldrig förlora varanndra. Kan inte tänka mig ett liv utan dig. Alla minnen tex

Apan på dataspelet innan dansen varje veccka. Vi skratta så vi dooog xD hahha. KOmmer ihåg det som om det var idag. Alla dansuppvisningar, bio besök, badbesök, kyrkansbarntimmar, födelsedagar, alla skratt, idre, min födelsedag efter idre, varberg, kungsbacka, hemma hos dig, när vi bakade något som vi inte visste vad det skulle bli, när vi seglade din segel båt, och en massa mer ! Jag älskar dig grymt mycket även om jag kasnke är dålig på att visa det :/


Utan Nicole ingen Cathrine <33


MIN ÄLSKLING


Kommentarer
Postat av: Nicole

Cathrine! läste om den nu flera gånger typ <3 blir rörd <33333 jag älskar dig också gumman, det gör jag verkligen! tack titti för allt.. (L) vi tillsammans slår ingen + att det ska bli bättring på oss!! År 2009 ska verkligen bli vårat år.. kommer du ihåg att vi sa att 2008 skulle bli vårat år och att den sommaren 2008 skulle bli den bästa.. jag tror inte det stämde! för jag vet, sommaren 2009 kommer slå den eftersom vi ska vara med varandra mer denna sommaren!! <3333

2008-12-15 @ 18:12:21
Postat av: Cathrine

Awwwww, jag älskar dig alltid. jaa 2009 ska bli vårat år ! vi ska ha de bäst ! <3333

2008-12-15 @ 18:28:34
Postat av: Nicole

:) <3333333333 vi + fest + sol + havet + killar tsss hihi älsko <33

2008-12-15 @ 20:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0