Jag Orkar inte mer

Helt seriöst så vet ja inte vad som händer med mig. Jag deppar ihop totalt för minsta lilla och jag orkar verkligen inte med allt. Har magknip och orkar inte med skolan som tar min kraft. Livsglädjen är låg just nu men jag får se till att orka. Min styrka har bara försvunnit som med vinden och den går inte att ta tag i längre. Jag vill inte tycka synd om mig själv och jag vill inte att ni skall göra det heller men jag måste få skriva av mig.

Malin läser du detta så är du tyst om detta okej ! Jag vet att du ibland sagt till lars men snälla för min skull var bara tyst ! okej?

Jag äter inte (  jag vet inte varför ) orkar verkligen inte med skolan mer och vill bara slippa skiten. Känner tryck över bröstet och jag kan inte sova om nätterna. vad händer med mig ! :'( Vill inte skriva allt här då vissa saker är för personliga men jag är så less på allt skit. Alla skit jag får höra dag in och dag ut !! Om någon hade varit i mina fotspår skulle ni förstå varför jag är så grymt sur och trött på allt just nu ! Detta hände över 2 dagar vilket är helt otroligt. Hur jag bara kan bli så depp på så kort tid oroar mig. Okej maten har alltid varit konstigt med men skolan framförallt tar död på mig !!!!!!

JAG ORKAR INTE MER JUST NU !

Kommentarer
Postat av: Emma Zzeta

<3

2009-04-22 @ 00:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0