Sitter i skolan

Nu är det bara en lektion kvar innan jag skall få gå hem igen. Skall iförsig plugga hemma också men skönare att vara hemma i allafall. !

malin, det var verkligen inte så jag mena. Jag tänkte inte på det men det är här jag skriver hur jag mår och så och eftersom du inte är här hemma i sverige så vet du ju inte riktigt. Inte meningen att skrämma upp dig men det är verkligen inte så! Bättre redan idag och det är tackvare alla er som bryr sig. Vi ar massa att snacka om och jag är glad över att kunna träffa dig oftare. Du har nog gått igenom samma sak som jag gör nu s ådu får gärna hjälpa mig.
Jag älskar dig och saknar dig !

Nu skall jag in på lektion men jag kan meddela att det är bättre idag. Bara igår som allt kom över mig tror jag men jag skall förslka göra det bästa av situationen :)

ha det toppppppen !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0