At beccas place

Becca springer omkring som en yr hörna och letar efter
batterier så vi kan lyssna på musik under tiden som vi
sminkar oss. Och här sitter jag och bara bloggar och pratar med annabelle.
kan ju inete bli bättre ! Idag ska vi nog dra hem några hit :)
Till beccas hus alltså ;D hennes familj är på hockey hela kvällen.

Jag saknar min annabelle mer och mer men känns som vi
typ aldrig kommer att ses innan dansen börjar! Fan just det,
jag måste anmäla mig till dansen ! :S Faaaan....

Nu ska jag vara lite social med becca :)
Hon har också en blogg ! www.johanssonr.blogg.se ;)

Läs även denna blogg : www.minneavtheres.blogg.se .



PUSSPUSS <3!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0