Becca dag

Idag ringde väckarklockan klockan 7,20 !
Skulle nämligen till jobbet och öppna.
Inte riktigt sugen på det då jag somnade klockan 3 halv 4 igår.
Var på jobbet med pillan och hugo till klockan halv 4 innan jag fick gå
hem igen. Becca plocka upp mig vid ö skolan och körde hem mig
så jag fick byta om ( det pisseregnade )
Väl hemma packade jag med mig saker och begav mig till beccisen som vanligt! ;D
Dit kom sedan hellström, axel och tilly :) Vi drog till hindås och mötte en massa.
Min ängel Ida ringde och sa att vi fick komma hem till hennes lilla hus och vara där så
vi stack dit och var där till klockan 1 någon gång :) Sedan hem till axel :D

Dagen har varit väldig bra med mina bästa!
Pusssss!







Skönaste !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0