Hellre olyckligt singel än olyckligt kär!

Sommaren lider mot sitt slut och här sitter jag och deppar.
Sommar slut menas också med att skolan börjar igen.
Min skol tid kommer nog att bli grym eftersom att jag ska
gå med Hellström. Samma klass och allt så det är bra =)
På onsdag åker jag till lerkil med tjejerna. Det är Idas
sommarställe så vi ska vara där nere och softa lite.

Jag och becca funderar på att starta en blogg tillsammans
men vi vet inte vad vi ska heta så kan ni vara så snälla
och föreslå något namn? :)

Idag skall jag till mina far föräldrar och äta middag.
Det är la inget märkvärdigt med det men det händer typ
en gång om året så :P

Jag vet inte men jag är nog den som tar på mig saker,
jag vill alltid försöka hjälpa folk. Ibland funkar det och
ibland inte. Men jag har inset att det är faktikst inte alltid så
bra. Jag menar, då får jag bära runt på en massa andras problem
men egentligen så handlar det bara om att kunna ruska bort det
när det är färdigt och sluta tänka på det men vissa saker går bara inte
att få bort från huvudet.

ååå vad jag bara babblar massa skit ! =) Nu skall jag mysa med
vovvarna och prata vidare meed pillan på msn ;)

Puss Puss!

 

Kommentarer
Postat av: Pillan

Aww, söten :) prata med mig <3

2009-08-10 @ 15:14:35
Postat av: Cathrine

det gör jag alltid gumman!<3

2009-08-10 @ 15:39:52
Postat av: Anonym

Hej! Kolla in min bloppis där jag säljer snygga kläder till billigt pris. De senaste är en snygg beige/krämvit sidenjacka. Missa inte! http://buyitnow.blogg.se

2009-08-10 @ 15:52:46
Postat av: ellinor

fin blogg:)

2009-08-10 @ 16:21:00
URL: http://ellinorericsson.blogg.se/
Postat av: isabelle

Bra skrivet!

2009-08-10 @ 16:25:12
URL: http://nak3n.blogg.se/
Postat av: Cathrine

tack ellinor :)

2009-08-10 @ 17:14:15
Postat av: Cathrine

Tack så mycket isabelle! :)

2009-08-10 @ 17:14:35
URL: http://cathrinelindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0