Kärlek suger ibland vilket man får leva med

Många har verkligen problem med kärlek, jag är verkligen
ett bevis på att saker kan gå åt skogen!
Att göra slut eller bli dissad är något som är så otroligt jobbigt
och egentligen skall ingen behöva gå igenom det.
Enda sättet att lindra smärtan för den andra är att
göra slut på ett bra sätt. Många säger
- Ja men vi kan la vara vänner ändå?
Men det går inte! Hur mycket man försöker kan det inte bli
det samma igen.

När ens kille/tjej möjligtvis har varit otrogen och man får reda på det
Man känner sig värdelös, ful, dålig, tråkig och äcklig!
Varför duger man inte som man har gjort hela tiden innan? 
Varför ser inte den andra personen att man älskar den och
att den inte behöver gå till någon annan.
Att skylla på fyllan är verkligen det sämsta för någon
att höra! Vet man att man håller på att bli radiostyrd eller
helt borta måste man fan tänka sig för , så att det inte går för långt!

Jag hatar verkligen otrogna människor eller killar/tjejer som bara
leker med andra för att visa status. Är det verkligen status att hålla på
med folk och sedan dissa dom? Hur kan dom inte känna sig dåliga?
Hade jag hållt på med sån skit hade jag inte kunnat leva med mig själv.

Men man får inte heller glömma bort kärlekens bra sidor! 
Den som får en att sväva och som får en så lycklig ! 
Nog pratat om det!
 


Jag vet en bra kille som är hel go ! Han skulle verkligen behöva
en grym tjej ! Han är lång, brunett, ögonfärg vet jag inte(A) ,
bra klädstil och ett väldigt bra sinne för humor !
Är ni intresserade ska ni kontakta mig på
[email protected] :)

Denna killen är GRYM och han ska verkligen få den bästa!
Så det så ;D <3



Nu sitter jag och kollar på one tree hill och pratar med en massa
gott folk på msn ! :) Ha det fint så hörs vi snart igen !

PUSSS

 KOMMENTERA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0