kasst väder!

Nu har jag inte bloggat på ett tag och det kan ha och göra med att jag har haft fullt upp detta lovet! Längtar verkligen inte till skolan men ska såklart bli roligt ändå!

Lovet har bestått utav fester, spanien, deg, shopping, dåligt väder, solning, varberg, fyllt år faktiskt osv! Mycket bra lov men vädret är jag riktigt besviken på "/ Jag hade väntat mig ett lov med massa värme och att man skulle få bli så dära mega brun som man bara är på sommaren.

Jag kommer verkligen att sakna min grymma klass! 9c  i mitt hjärta säger jag bara. Tänk att komma till skolan och inte få höra killarnas onödiga snack och dem som får en på så bra humör när allt verkligen sög. Dem som gjorde så att man orkade gå till skolan varje dag.

Spanien med tjejerna var toppen om man räknar bort alla små tjafs och skit. Sånt som bara var så onödigt, men det var härligt att vara med tjejerna som betyder mest och få komma i från landvetter med enbart dom ! Mycket kort och härliga utekvällar blev det.

Nu är jag hemma och bara softar. Imorgon blir det liseberg med kusin malin och hennes kompisar från norge och usa. Ni får ha det toppen så skall jag försöka blogga snart igen! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0