Party like a rockstar

Heej mina underbara vänner!
Det är titti litti som skriver igen ;D

Vid fem tiden idag drog jag hem till
becca för att mysa innan vi skulle dra på fest i
hindås. vi tog bussen till centrum och väntade på
att oscar skulle komma och hämta oss :)
 Med honom var sean och magnus.
Vi stack till hindås däär det verkligen var fest!
hahaha mycket skratt denna kväll.

Dessvärre fick vi åka hem ganska tidigt
eftersom jag ska upp klockan 7 och oscar
skulle också upp tidigt. men så gick det bli !

I morgon blir det jobb som gäller sedan krök/mys hemma
hos becca! Är ni inte välkomna så kom inte :P eller ja
snacka med mig först i allafall! =)

Nu ska jag somna på min mysiga kudde iallafall !

(bilder och sånt kommer under morgondagen då jag orkar skriva mer!)

PUUUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0