Pillidillan <3




Det finns en vacker och snäll tjej vid namn Pernilla.
Vi lekte när vi var små vilket vi knappt minns nu men så var
det. Vi har alltid gått i samma skola , ålderskillnaden är
1 år men samma skola ändå. Vi började jobba på samma
jobb och vi är nu hur tajta som helst. Vi kan prata om
allt och det är så otroligt skönt att kunna ha någon som
står så nära. När vi jobbar tsm har vi så grymt roligt och
vi ställer upp och hjälper varandra. Hon är en sann vän och
jag kan inte låta bli att älska henne så mycket. Vi tycker samma
om saker, gillar samma saker, råkat ut för nästan exakt samma
saker och vi har samma kassa humor!

Pillan är en omtänksam, snäll, härlig och tuff tjej!
jag säger bara såhära. Ni killar som läser detta ska adda mig på
msn så får ni hennes msn ;D för hon är en grym tjej som förtjänar den
bästa. Och behandlar någon henne som skit så är den dödens!

Pillan är bäst och jag älskar henne för att hon visar
hur en riktigt bra tjej ska vara! Bäste vän ! <3


Kommentarer
Postat av: Pillan

Du e finast, du är bäst, det är du som säger vilken väg jag ska gå; öst eller väst. wihooo! du e så jävla underbar Titttiitititi! <33

2009-08-10 @ 15:42:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0