Rebecca Johansson

Nu har jag flyttat mig från vardagsrummet
ner till mitt rum i stället. Hatar att vara här kan
vara för att det alltid är stökigt XD
Men så är det när man är ung ! Eller hur?!
Jag ska ju på middag sen men som tur
är kommer becca dit sen och hämtar mig :)
Vi ska hitta på något kul som jg inte vet vad det är än.
Men det blir roligt, det blir det alltid när vi är med varandra.
Jag och becca bråkade mycket när vi var yngre.
Men nu, vi har inte tjatfsat på väldigt väldigt länge!
Så otroligt skönt. Bästa vän i 16 år och många skulle
nog inte gissa att vi fortfarande är så tajta varandra
efter alla bråk som har varit. Men det är vi
och vänskapen blir starkare och starkare hela tiden !

Jag älskar dig Johansson! <3






Kommentarer
Postat av: isabelle

Sv: Haha jag hade hjälpt dig att fixa Spotify om jag visste hur man gjorde ^^ Det var ju min bror som fixade! :)

2009-08-11 @ 11:48:21
URL: http://nak3n.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahha sant ! :D

2009-08-11 @ 15:00:43
URL: http://cathrinelindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0