Så grymt trött på det!

Låt min bror vara för fan!
För det första , ni vet fan ingen ting!
Han ser stört skön ut ! Visst gör han
men vänd inte det till något negativt!
Hade ni vetat hela historian tror jag inte
att ni skulle hållt på såhär!
Jag tycket inte att det är upp till mig
att skriva allting här och det tänker jag inte
göra heller.

Min bror föddes med hjärtblödning vilket
ledde till att hade inte han kommit ut tillräckligt
snabbt hade jag idag inte haft en bror.
Han har/hade epilepsi samt några andra
handikapp. En så kallad CP skada!
Då kasnke ni nu förstår varför jag avskyr
när folk kallar honom det eftersom folk
gör det till något negativt.


Jag kan bara tacka gud för att han idag är normal
och mår bra. Hade inte han varit så stark som han
är så hade inte han varit den personen han är idag!

jag älskar min bror så Snälla, lämna honom i fred
och har ni några fördomar osv så ta det med mig!
har ni frågor så fråga, men prata inte bakom
ryggen om min bror för det är det sista ni kommer att göra.

Självklart är det många som använder cp
som ett uttryck som inte nedvärderar men man
säger det inte till folk som har något handikapp.

Min bror är fri ifrån flera utav sina handikapp och det
är jag sååå stolt över :)

Min bror är bäst så var bara tysta , TACK!
Nu var det avklarat också så nu vet ni !


Idag har jag vaknat hos beccisen
jag drog hem en snabbis sedan tillbaka
till där dagen började:)
Vi kollade på One tree hill och gottade oss
tills vi kom på att vi skulle ha en egen kräftskiva
och så blev det :) Jag och becca med massa kräftor
i deras uterum. Mys pys i allra högsta grad.
8 bussen till hindås och träffade folket =)
Drog till nicole och sa hej till henne och ida.
Stack hem till becca och hämtade filtar som
vi skulle ha med oss till sjön där
alle och hans kompisar var och myste !
En toppen dag med andra ord!

Nu ligger jag och becca i sängen, vet inte
om hon är överlycklig över att jag har min Egna dator xD
Hon är nog rätt trött på att se på när jag bloggar men det
får man tåla om man vart kompis med mig i ca 16 år ;)
Eller vad säger du becca? Just det!

I morgon blir det andra bullar. Becca tror att hon ska
orka gå upp klockan 9 för att vända tillbaka dygnen.
men tror hon kommer att krypa ner i sängen igen
när hon ser mig ligga i sängen och drömma så sött!

Nog babblat från min sida! =)

PUSS! :D

 här är ju min fräsching! :D

Kommentarer
Postat av: beatriz

Jag förstår precis vad du menar och du vet vad som gäller när det händer sånt här. Love you hun <3

2009-08-14 @ 14:28:47
Postat av: beatriz

Jag förstår precis vad du menar och du vet vad som gäller när sånt här händer. Love you hun <3

2009-08-14 @ 14:30:36
Postat av: cathrine

TACK älsklings bea! <3 detsamma gäller för dig , det hoppas jag att du vet.

2009-08-14 @ 14:51:28
URL: http://cathrinelindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0