Almost all have left me!

God dag !

Jag har fått så grymt ont i min nacke. Inte sovit gott en enda dag. Jag vet inte vad det är men det gör grymt ont i allafall. Så jag vaknade tidigt och tog en lugn morgon . mamma kom hem och vi tog en fika innan hon körde mig till bussen. Skulle nämligen jobba idag. 13.00-18.00 . Skall även jobba i morgon. Sen blir det bara lördag då jag skall jobba igen. Nu i veckan ska jag ha ledigt. vara med karin och annabelle bland annat. :)

I morgon bär det av till solstugan med mamma . Vi skall sola innan jag drar till jobbet :) Kan verkligen behövas. Blek som en jag vet inte vad. ! Så nu måste det bli ändring på det. Ska sola på fredag också. KOmmer lukta bränt fläsk då jag möter snutten <3 xD men så är det ;) Vill man vara fin får man lukta skit xD

Nu ska jag kolla på CSI med mamma och pappa och ta det lugnt tills i morgon :)

Ha det skojsigt ! <3 Puss&kraam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0