At karins place !

Hello solstrålar !

En liten uppdatering kommer nu från min tisdag. Jag har så fruktansvärt svårt att sova på kvällarna så det är helt sjukt! :S Jag kan verkligen inte sova och det gör mig så arg ! Brukar kunna sova så fort jag lagt mig i sängen men inte nu den sista veckan. Kan vara för att jag är stressad, saknar folk och så vidare men vafan det är llov och då borde det verkligen inte vara så ! Eller vad tycker ni? Efter en go frukost drog jag och mamma ner och sola innan jobbet. Så skönt att få grillas ett tag. Som tur var så fick jag i allafall lite färg :) Känner mig brunare i allafall. Något jag inte gillar med att sola är att man luktar bränt fläsk efteråt xD Det skule jag kunna låta bli men så är det :) Drog till jobbet och jobbade med mina söta arbetskompisar :) Vi snackar verkligen om allt xD Hur sjukt som helst ! <3 

Nu är jag hemma hos karin. Sitter i pyjamas och flummar <3 Så mysigt att vara här hos min prinsessa igen ! ((L)) Får se vad vi gör senare :) Hon vill kolla på film men då kommer jag bara att somna. Jag hatar att kolla på film xD :D <33 Det vet i alalfall dem som känner mig väl xD

JAG SAKNAR DIG PÖJK ! <3 Och karin saknar sinxD

Nu kommer lite gamla bilder från karins data

     

     

   

    

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0