Dagarna går....

Nu är det tisdag och jag har precis duschat och fönat håret . Idag var det skola och sedan dans som gällde. Känner mig helt slapp och orka verkligen inte dansen ! Inte skolan heller, får läxor som man inte fattar någonting om och som hon ger oss bara för att vi ska ha något att göra när hon är hemma ! Så skall det inte vara enligt mig i allafall !

Lovet har ju just varit och det bestod av jobb, kompisar, slappisdagar, solning, varit med karin, varit med pojken, saknat massa människor, shopping osv :) Var la hyfsat okej men hade varit roligare om mer människor hade varit hemma !
Lovet gick fort men så skönt med en paus då man slipper skolan och gå upp så fruktansvärt tidigt.

Mitt liv är faktiskt väldigt bra just nu känns det som. Jaa positiva klubben jag vet men det är faktiskt riktigt bra nu ! Hoppas det håller i sig ett tag. Jag har en massa grejer som jag måste ta tag i men det är lite för privat för att ta upp här ;D !

I går var jag hos frissan :) Har hela tiden funderat på att göra bruna slingor men när jag kom dit så ville jag höra vad hon tyckte ( min frisör) men hon tyckte att jag skulle vänta med det till hösten eftersom jaag vill vara blond till sommaren. Och det är ganska onödigt att lägga pengar på det nu då. Istället ska jag ha mitt hår så blont som det är :) Så det blev blonda slingor med en brun slinga i underhåret. Annabelle ska ha en blond i sitt mörka hår. Vadå systrar och bästisar och allt ;D
Jag MÅSTE plugga men jag orkar verkligen inte !!! Skall skriva om någon plast. Så jäkla onödigt ! Kommer lära mig det för tillfället men sen då? Ska jag gå runt och tänka på vad en Pet flaska består av och hur dem görs? Neej aldrig !


Min vecka kommer att se ut såhär:

Onsdag: Skola och Sola med becca ( har inte frågat henne än men men xD )

Torsdag: Skola och dans hela kvällen

Fredag: Skola, dans och sedan vara med pöjken.
Lördag: Vara med becca kasnke . Hoppas på något skoj
Söndag; Hemma och kanske vara med någon ? (a)

Föresten, jag och min grupp i latinen skall vara med på någon gymnasie grej och dansa på svenska mässan. En mässa för en massa gymnasieskolor. Vet ni något om detta?

Puss och kraaam



Pusss & Kraaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0