Dance

Fredag och det var skola som gällde på morgonen såklart. Hade pluggat klart allt och det kändes otroligt bra faktiskt ! Jag har varit riktigt pepp idag ! :D Glad så glad och haft rolig . Skolan gick kanoners sedan bar det av till stan med emma och karin eftersom vi skulle dansa. Sen dans för fulla muggar. Känner mig så grymt ovig så det är något jag måste ändra på kan jag ju säga ! Pratade med massa och vi bestämde oss för att dra till hindås där det hände en massa.

Nu är jag hemma efter en bra dag med en massa bra människor runt omkring mig !

Nu orkar jag inte skriva mer men säger bara såhära: Titti langar dissen! xD

Puss&Kram o god natt på er !

Kommentarer
Postat av: - H*

- godnatt !

2009-02-21 @ 00:44:17
URL: http://merei.blogg.se/
Postat av: Emma Zzeta

Go for it <3

2009-02-21 @ 17:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0