Happy .. :D

Yeees nu är det torsdag och min dag kan inte bli så mycket bättre faktistk ! :D Jag är riktigt glad prata bara med ida likosm xD Hon vet allt och hon är också glad nu. Tror jag har smittat av mig lite faktiskt ! :D Skolan idag var helt okej ! Flumm som det flesta dagarna och det var la skoj . Mina älsklingar var i skolan och dem har gjort min dag. Efter skolan åkte jag och nicole till stan innan dansen. Hon skulle lämna tillbaka en mascara. Sen åt vi mat och jag köpte med mig mat till dasnen :) På dansen mötte vi upp annabelle och emilia. Är så grymt glad för din skulle Emilia ! Önskar jag också kunde ha det så bra ! Men min dag kommer :D ! Dansade Jazz för kristina min absoluta favorit !

Satt på dansen och bestämde mig verkligen ! Så nu är allt kanon ! tack alla som hjälpt mig och fått mig på andra tankar ! :D Ni är guld värda. Mamma hämta upp mig och nu är jag hemma och borde plugga :P hahaha

I morgon blir det mys med becca och kasnke nicole tror jag :) Vi hittar nog på något riktigt skoj ! På lördag blir det mys med flickorna på stan och sedan något skoj. Ska antagligen träffa anonym också. Blir nog bra !

Nu ska jag ta tag i mitt liv och göra något riktigt bra utav det ! Ska följa mammas underbara råd :D Nu kör jag !

Vi hörs i morgon om jag orkar uppdatera ! :D <3333

   
Puss&kraaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0