jaaaduu...

Nu har jag bytt piercing till den som röstades fram på bilddagboken :D Nämligen den blååa ! :D

Här kommer resultatet : 
   :) Inte den bästa bilden men in real life är det hooottti ;) hahaha ! <33

Som ni kasnke märker så är jag lite gladare än om man kollar några inlägg tidigare. kan vara för att jag fått kraft igen  gjort mina beslut om gymnaise å så vidare:) Massa annat också (A) <3

Här kommer mer bilder från min mobil. Från veckan :)

 gammal berättelse jag fick tillbaka i skolan. Skrev den i 6anxD HAHAHAHA

 Karin bytte om på bussen :S HAHAh <3

 Jag innan jobbet i lördags :) alltså igår xD


Såååå nu orkar jag inte skriva mer för idag ;) kommer ett inlägg i morgon som vanligt :D <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0