nationella prov

Idag var det Nationella prov. Jag var faktiskt inte ett dugg nervös :S vilket jag alltid brukar vara inför prov. Men kasnke är för att jag känner mig ganska säker i svenska. Värre blire med matte å no :S å engelska. Nu har vi uppsats kvar. Hoppas att det kommer att gå bra. Måste bara lära mig skillnaden på allting. Typ novell, krönika, brev osv. Men det skal nog gå bra.

I skolan var det la bra. Lite segt å tråkigt men annars helt okej. Hade hemkunskap SVIN tråkigt :S vi misslyckades verkligen med köttbullarna emma xD hahha :D <3 Men vi är bäst ändå säger vi ! jag längtar verkligen till fredag så min älsklingsmänniska ska hit ! Saknar dig vännen. (L) Vi skall ha en myyys kväll ! Älskar dig kusin ! <3

Nu ska jag gå ut med min as jobbiga hund som bara gnäller :S Så ska gå en promenix så han blir glad hade jag tänkt mig. Sen blire PLUGG- DANS- PLUGG ! :S <3 RIng mig ! <

PUSSSSSS&KRAAAm

 BILDEN ÄR PÅ SKOJ SÅ NI VET !!


Kommentarer
Postat av: Zzeta

Vaddå misslyckade, köttbullarna var ju grymma!

hahaha lol :D



vi äger på att laga mat asså, hahaha love ya girl <3

2009-02-03 @ 16:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0