Nu vare onsdag igeen !

SkolaSkolaSkola- är så trött på den skiten. ! Lärare som inte är där, lärare som är damp, lektioner hela dagarna precis efter varanndra, massa läxor. Så skönt med lov snart. Även om alla bara lämnar mig :/ Bara jag och karin som kommer vara hemma. Men det ska bli mys att vara med henne i allafall :)
Jag skall jobba extra på lördag :/ 11-19 . Döda mig ! Förövrigt så är det mesta bra nu faktiskt :) (Y) TUmmen upp för det !
I morgon är det dans och ja skall som vanligt spendera hela eftermiddagen där tillsammans med alla dansflickor. Lääängtar. Jag vet itne vad jag mer ska skriva :) Efter skolan drog jag och becca ner till centrum. Skulle egentligen köpa godis men kom på att jag bara skulle ätit upp det om jag köpte det då så det fick vänta.

You make me smile <3

Natti Natti :)

Kommer en bild på min helt galna pappa. Tänk att man kan bli så arg på sin pappa ibland men ändå komma fram till att man älskar den personen så mycket i allafall. <3

 han har varit på kebnekajse för den som undrar xD

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0