Rumors, I hate it!

SkolaSkolaSkola var det i dag som gällde. Tur att man har tjejerna där annars vet jag inte vad jag hade gjort ! Idag var det i allafall en rolig dag i skolan :P haha ! Flumm på hög nivå och många skratt ;D
Jag älskar er tjejer <3!

Efter skolan var det hem som gällde och sen har jag inte gjort så mycket mer :) Imorgon blir det dans och plugg. Skall ju i allafall träffa Annabelle och emilia. Saknar er redan !

Mitt humör är verkligen upp och ner men det har ju sin orsak. Men ändå ! kan verkligen bli hur sur och arg som helst och sen hur glad pch sprallig som helst. :P Helt sjukt ! Jag är så grymt trött på allt skit snack i landvetter. Så mycket som de inte vet men som de ändå snackar så jävla mycket om ! Ge er !

Nu orkar jag inte skriva mer utan ska PLUGGA och kolla vidare på Efterlyst :)

Puss&Kraaaaaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0