Dance has begun, and I feel so much better of it

Jaaa , nu var dansen igång igen. Eller ja, den började egentligen i tisdags men jag var hemma då så idag var det första dagen. ! Dagen i skolan var sjuuuukt seg som alla andra dagar. Men den var ganska lugn. Inte så många jobbiga lektioner om man säger som så :) Efter dansen bar det av hem så jag kunde få i mig något att äta men icke sa nicke. Gick inte att äta så fick bli te å prova klänningarna en gång till istället. Och jag verkligen älskar dem!
Nicole och hennes mamma kom och hämta mig och körde te dansen :) varit där hela eftermiddagen och kvällen med alla söta och glada brudar :) jag orkar inte skriva mer nu xD hahah. Kolla bilder i stället.

 Klänningen som jag bara ÄLSKAR  !  bär av te dansen.

på dansen :) annabelle och ebbali  så ser dt allt ut ;)


Sov gott nu alla. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0