fredag lördag och söndag - Januari 2008

Nu är det äntligen heeeelg ! :D Och det ska firas med en massa skoj :)

Fredag 9/1 : idag var det en seg dag i skolan som gällde. Hände inte så speciellt mycket där och jag var allmänt seg . Men efter skolan var det dags för att handla med mamma :) pappa fritt i helgen för att dne skiten drog te hemsedal med sitt jobb :S gottegris är det ända han är. Vi köpte massa gott te kvällen. Vi stack på bio och såg filmen hämden ( wallander ) . BRA tycker jag ! men jag älsakr ju beck och wallander å så :) Stack hem och sedan mys hemme :) hade andra planer egentligen men självklart blev det inte så.


   wallander hämnden


Lördag 10/1 : Idag var det sovmorgon som gällde. Inget annat, jag sov läääänge ! men sedan blev det också stress för att skynda mig te stan och träffa annabelle :) gick runt lite i stan själv innan jag mötte henne. Saknat ´henne grymt mkt. vi gick te bussen och tog den hem :) men när vi kommer te min väg så stod min moppe där men den starta fan itne :S och pappa som sagt att han fixat den. Så jag blev as arg och vi fick turas om att putta in den hela vägen. det är ändå 1,3 kilometer och den väger jätte mycket :S Men muskler fick vi i allafall. :P haha ! Sen blev det bara te å göra sig i ordning för att dra hem te ida :) vi kommer dit och kollar gamla bilder. sen kommer allt mer människor. Jag tycker att festen var lyckad men det var många som inte fick komma som kom i allaflal. och vissa öppnade dörrarna så dem kom in men jag tycker att det var roiligt med massa folk :) träffa mycket nytt folk och det är alltid trevligt :) dansade och hade trevligt. Slutade med att alla var tvungna att hinna med 11 bussen och då var det bara hindås borna och vi som skullesova där som var kvar :) vi låg i en säng och snackade å kollade på mobiler och lyssnade på musik :) eller a vissa sjung XD HAHAH. treeevligt Somnade vid en halv 5 och vi var svin trötta xD :D Har inga bilder från idag men det får ni klara er utan :)


Söndag 11/1 : vaknade av att jag inte har något täcke och jag fryser sönder XD min tele ringer strax efter och det var bara te å upp och hoppa. Städade det sista och sedan tog vi bussen hem :) jag och annabelle åkte hem te mig och hon hämtade sina kläder oh sedan stack hon. Jag har bara degat idag xD ;) rätt skönt faktiskt.  :)
Hemma med popcorn och tv :) puss på det :) haaa det braaa ! :D <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0