Love is shhhit !

Ett litet hjärta står ensamt och gråter.
Sårats många gånger, men ändå det förlåter.
Sliter i det gör många, de bara tar och tar.
Ändå står alltid detta lilla hjärta ensamt kvar.
Lurat av många, de leker med det lätt.
Men aldrig att någon vill behålla det på något konstigt sätt.
Varför vara med i leken, när man inte reglerna kan?
Varför tro på den kärleken, som sägs vara sann?
Varför leka med andras hjärtan när man har varsitt?
Varför är detta lilla ensamma hjärta just mitt? :(



Jag har kommit fram till att jag ska stå på mig och strunta i det nu. Det får bli som det blir och jag orkar inte bli sårad mer. Men kom inte till mig om det blir problem och allt inte blir som du vill ha det. Jag finns här nu och ett tag till men sedan måste jag gå vidare. Jag väljer ofta bort mina egna känslor men jag kan inte göra det nu. Nu måste a´jag bearbeta dem själv och antligen bli riktigt kär eller kväva dem känslorna. Det är det enda valet. Jag gillar dig en massor men det är du som bestämmer. Glöm inte det hjärtat <3




Mamma, du är bäst och jag älskar att du alltid lyssnar på mig och att vi har sån underbar relation ! <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

titti ingen ska såra dig mer, DU är viktigast, glöm inte det!! jättefin dikt <3

2009-01-19 @ 18:48:50
Postat av: Anonym

vem är det? taack så mycket. men det är tyvär så ! :/

2009-01-19 @ 21:08:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0