Många ändringar i mitt liv

Heeej gott folk ! Nu lider torsdagen mot sitt slut ! ;) skola idag och vi hade matte prov som jag hoppas gick bra. ! Måste  verkligen höja mig rejält i det alltså ! Men efter skolan åkte jag med hem till nicole innan dansen. Sedan bar det av dit och jag var inte med på jazzen. Mådde illa och hade ont i magen. Träffade alla söta tjejer också som jag saknat så.

Det är en himla massa att se i framimot nu. Jag tror det är väldigt viktigt faktiskt för att man ska orka ta en dag i taget och orka gå framåt. Jag har dettta att se fram imot !:

* Renovera badrummet. Ska få bubbelpool, bastu
* Hundvalp
* Kasnke ska dra till Auschwitch med klassen
* mamma och pappa ska antagligen köpa ett cafe å driva det
* Spanien med tjejerna
* Fest i morgon :D
* och looov ! :)

Detta är det som jag verkligen ser framimot och som jag längtar efter ! :D Det skall nog bli riktigt bra !

I morgon blire fest för hela bunten. Jag ida nicole karin emma drar te floda där vi ska festa med annabelle och hela bunten. Plus massa andra. KOmmer vara runt 130 pers där så ska träffa nytt folk och lämna allt jobbigt bakom mig ! :D visst låter det kanon? Jag har märkt att dem som läser inte kommenterar :S skärpning på det nu "!

Nuuu ska jag sova ! Pusss&kraaaam


bjussar på en gammal bild.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0