Tisdag den 13/1

Igår somnade jag gråtandes vilket inte var så himla roligt. Känslan att bara somna mitt i en gråtattack är hemsk. hatar det. Allt bara brast där jag låg och funderade på alllt ! Men jag vaknade idag och satsa på en ny dag med nya saker. var i skolan och jag är sååå himla less på skiten. Sen blev det massa strul efter skolan om emmas spa grej. men nu är det nog löst hoppas jag. :) Jag emma och karin tog bussen te mölnlycke och försökte hitta " friskis och svettis" men vi hittade det inte xD så vi gick omkring i 45 min typ innan vi hittade det xD

Vi började med att springa :) jag klarade faktisk 35 min :D och jag har liskom världens sämsta kondition xD  :D hahah.
 Efter det bar det bara av hem :) så nu sitter jag här och väntar åp att en person ska ringa :)

Puss på det! :) bjuder på en bild på migoch karin idag i skolan xD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0