Tisdag den 20/1 Taack!

Heeeemmma idag igen. Orkade verkligen inte med skolan och all dess skiit ! Vaknade halv 12 med sån fruktansvärd huvudvärk men kravla mig ur sängen . Min dag har varit tråkig jobbig och ledsam. Jag beställde kläder idag.

2 st klänningar ( här är den ena)

  I liiiike ! <3

en grå stickad tröja som går nedanför rumpan & ett armband. TAack för allt stöd från alla men jag har svårt att ta åt mig utav alla fina ord och stöttningar. <3 :/ så är ddet.

Dagens ros går till :
Malin Linner
Malin min underbara kusin
Annabelle syster
Nicole gray
Karin Berntsson
Emma zzeta
och min underbara mamma ! <3

Imorgon vet jag inte om det blir skola. Som det känns nu så blir det nog inte det. jag kan inte vara hemma hela tiden men inte säker på att jag orkar mer allt. Jag behöver alla nära runt mig men orkar inte riktigt med allt. Viiissst jag kasnke låter som en mes men så är det just nu. Är hur svag som helst. Jag måste bara säga att jag verkligen älskar Malin Linnea Lindgren ! Min bästaste kusin som jag vill ska flytta närmare. Jag vet att du läser min blogg malin så nu måste du kommentera ! <3

Nu ska jag kolla klart på filmen som är på tv och förbereda mig för insomnandet. God natt people !


 Puss&kraam

Kommentarer
Postat av: Malin

Tack sötis! Nästa gång jag kommer ska du & jag ha en kusinkväll, med god mat och massa tjejsnack :) Älskar dig <3 (Ska bli bättre på att kommentera ;)

2009-01-21 @ 20:36:20
Postat av: Malin Linnér

sötnos, finns här, när som helst!

2009-01-21 @ 21:18:34
URL: http://malinlinner.blogg.se/
Postat av: Cathrine te malin kusins kommentar :)

Jaa det ska vi verkligen ha ! Längtar redan nu. Vi har verkligen massa att prata om. ! <3 haha bra det malin <333 Älsk dig!

2009-01-21 @ 22:24:36
URL: http://cathrinelindgren.blogg.se/
Postat av: Cathrine te malins kommentar <3

Taaack underbara du ! Ditt sms värmde så fruktansvärt mycket <3 TAACK ! <33

2009-01-21 @ 22:25:44
Postat av: Louise

Hallå! Den där klänningen, du vet ludvig i min och bellas klass? det är hans syster:O:P!!<33

2009-01-25 @ 17:51:03
URL: http://louisehellberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0