Tisdag den 6 januari

Igår var det måndag. :) hahaaha xD Men i allafall jag åkte med mamma te  " My dog" där mamma skulle tävla med zolo. Satt där i några timmar och kollade på alla hundarna. Sedan åkte vi hem och min dag blev bara segare och segare. Jag emma och nicole bestämmde oss för att dra hem te ida i hindås och umgås med henne. Blev massa fel med bussarna och skit så emma kom inte med samma buss som oss. men så fick det tyvärr bli. Vi gick te okq8 och köpte chips och gick hem te ida och kolla på gamla bilder. Då kom emma också :D gick ut te idas hus och hade skoj :) dansade, sjung, tjejsnack, massa skratt, och allmänt seriöst snack ! ;) hahahaah. Sen kom coffe , petter och chrille. Vi dansade å tog kort :) sen blev det skräckis "!! : D

 1408 xD

Sen gick dem hem och det var bara jag ida och nicole kvar :) vi bäddade å sjung  XD hade jätte mysigt. (L)
Var en sak som gjorde kvällen lite wierdo men så är livet "/ tyvärr.



Men idag tisdag gick vi upp och åt frulle sedan blev det skridskor på sjöön xD jag kan inte åka med ida och nicole åkte. sen kom petter chrille och coffe också:) sen åkte jag och nicole hem :) nu degar jag bara .

Nu är det bara denna och en dag kvar te skolan börjar igen :S pallar itne. Detta lovet har gått så fruktansvärt fort :S 
Nu orka rjag inte skriva mer xd hahahah ! Puss på dig ! <333 

 älskar dig mamma även om du är jävligt tjatig i bland ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0