<3

EMMA CATHRINE LINDGREN  1993 , <3



Hela dagen har jag bara varit hemma och slappat järnet. har verkligen inte känt för något. Dessutom så har jag haft as tråkigt ! Nicole har gjort några fina bilder till mig som kommer senare i inlägget. Min vecka nu kommer att vara ganska tuff tror jag. en himla massa plugg till pro osv.  Har en massa saker som jag ska hinna med. Här kommer en lista på allt. 

* Gymma. ringa bettan &plugga , måndag
* Plugga &dansa , tisdag
* Gymnasievalet varit gjort & plugga, onsdag
* Lugn dag ! Bara dansa som gäller, torsdag
* Skooolan bara & feeest i floda ! , fredag
* Inga planer än ! , lördag
* SLAPPA ! , söndag

Så ser det ut än så länge i alalfall! 

      tack hjärtat! <33



    Ego kort från idag !


  look into my eyes, what do you see?  
         
Puss&kram <3

Kommentarer
Postat av: Emma Zzeta

Tja söötan! (L)

vare inte i jonsered festen var? hahaha <33

2009-01-25 @ 23:03:51
Postat av: Anonym

heej <33 joo men den blev flyttad te floda :) <33

2009-01-25 @ 23:07:19
Postat av: sofia lindqvist

partyy gillar vi ;) pusss<3

2009-01-28 @ 17:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0