Gått och blivit gift!

Helgen har varit väldigt bra! I fredags var jag och tjejerna i stan och shoppade lite. Mysigt att dte var vi igen även om två stycken saknades men det var roligt och vi hittade på mycket skoj. Efter stan förberede jag mig på att vara hemma själv hela kvällen. Men mina räddare kom som var Becca och natha! :) Tack för den dagen då vi satt på balkongen, snackade, åt godis och chips! Mycket tårar men såna stunder behövs också då man kan lätta på hjärtat!

I lördags var det jobb som gällde med underbaraste pillan och tomine! Skoj och vi pratade väldigt mycket. Sen bar det av till hindås på fest vilket vaar grymt skoj! Jag och michan ägde på dansgolvet så klart! XD Sjukt roligt. Sov sedan hos herman :)

Idag vakande jag hos herman så vi kollade på tv å så :) Sedan gick vi för att möta becca och erik som var hemma hos erik. jag och herman vräkte i oss mat men vi fyra gick ändå till pizzerian och åt mat. Eller ja, erik och herman åt men inte vi tjejer ;) Sedan tillbaka till erik och kolla på 3 filmer typ XD Säger jag som inte alls gillar att kolla på film men det var skoj och ni är grymma i hindås måste jag säga! idag friade också herman till mig så jag heter inte bara lindgren nu utan
Emma Cathrine Weber Lindgren!

Den ni! ;) Nu skall jag msna och prata med min syster om hon inte redan lagt sig för natten! God natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0