Stay forever

Nu skall jag berätta om min gårdag som var väldigt bra!
Började morgonen då jag fick sovmorgon och en riktigt slappis dag hemma. Orkade
verkligen inte med skolan och det var skönt att vara hemma. varför gå till skolan då det itne finns något att göra.
Jag duschade och myste med vovvarna. Sen kom becca och vi stack till allum en sväng med erik :)
becca och erik köpte skor ;) Jag höll mig till ett tar shorts!

Åkte hem till erik där vi var en liten stund innan vi stack till sjön. Vi skulle bada allihopa men slutade med att jag fick bada ensam även om jag försökte få i erik, herman och becca!Mobbinb på hög nivå :P haha.

Efter det  gick vi hem till erik igen och kollade på film. Surfs up! xD GRYM. Kollade på en skräckis efter det också.
Sedan hem vid 11 å så :) Mkt bra dag måste jag säga!

idag tisdag var vi på tingsrätten och lyssnade på rättegångar. Intressant men läskigt också. =)
Nu skall jag snart hem och det skall bli grymt skönt, dega med tv och dator :)

Puss och kram jan banan=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0