1 vecka sedan

Herregud, jag har iinte bloggat på 1 hel vecka ! Så nu kommer i allafall en uppdatering. ! :) I helgen har jag jobbat och träffat kompisar bara. Jag är verkligen helt slut nu och känner för att sova i flera dagar. Dessutom är det grymt mycket i skolan nu och det pallar jag verkligen inte ! Men nu är det sista spurten sen är jag borta från Önnerödskorridorer :D Såå grymt sköönt. har en massa stora arbeten som skall in nu i veckan. På onsdag blire bada med ala 9or. Vill verkligen inte men går likosm inte att skylla på mens eller något sånt för då måste man göra om det. jag vill inte vara med för känner fortfarande hur all julmat gör min mage uppsväld xD HAHAH. 

. Skall också leva livet på riktigt ! Erkänn det låter bra ?! Tydligen skall jag bli den gammla titti igen. är jag inte det nu? Jag har verkligen förändrats så mycket att en människa inte ens känner igen mig längre? Jag vet inte men jag får väl satsa på att bli den gammla titti igen. Det kommer att bli välidgt lätt. Är det i morgon jag lovar ! :D

Nu ska jag kolla klart på det grymt tråkiga programmet som pappa kollar på :) Seee yaa.

 PUSSÅKRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0