Bästaste fredagen på länge !

I fredags var det skola och sedan dans som gällde :) Modernt och street-jazz . Gick grymt bra men fick verkligen jätte träningsvärk. Efter dansen kom Johan och hämta mig och Elin. Vi skulle vidare till Annabelle där Millan, Lolls och Annabella vänta ! :) Singstar, lets dance, SKRATT, glädje, historier, snack, dans å massa mer ! Så grymt roligt och har inte skrattat så mycket på hur länge som helst ! Ni är bäst ! <33

I lördags vaknade jag upp hos Annabelle och vi drog sedan till stan. Hon skulle jobba och jag skulle möta becca :) gick och shoppade lite och sedan drog vi oss hem. Utgång på kvällen :)

Söndag: Idag skall jag bara slappa järnet !

ÄR SÅ GRYMT JÄVLA TRÖTT PÅ DIG !

Nu ska jag kolla på tv ! Puss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0