Måndag den 2/3

idag var det första skoldagen efter helgen och det var inte roligt ! I skolan hände det inget speciellt. Förutom martin som klippt sig, killarna med snöbollar ( moget jag vet ) lina som rusar ut från idrottshallen för att hon blödde näsblod xD, kullebyttorna på Mickans idrottslektion, betygsnacket med Kristian ( Idrotts och Matte lärare ) :D (Y) Det var la det som kanske ändå gjorde min dag i skolan kom jag på ;)

Tröttheten har verkligen tagit över mig nu känner jag. När jag väll la mig i soffan förut efter skolan slockna jag med en gång. Inte bra att jobba en hel helg och sen skola dagen efter. Hinner inte sova ut med det kan jag förhoppningsvis göra i morgon då vi har studiedag :) men skall ändå vara hemma och plugga innan stan och dansen.

Nu idag kommer några hem till mig. Vi skall la ha mys och snacka + musik skulle jag gissa på. Vet inte vilka som kommer surprise !!.. 


 Jag mår väldigt bra nu efter allt och jag ser verkligen frammåt. Jag hade hoppats på kasnke lite mer stöd av vissa människor runt omkring mig. Hatar att folk inte ORKAR lyssna eller inte känner för det. Det gör mig så jävla arg eftersom folk alltid kommer och pratar med mig om det skulle vara något, Men jag får tydligen inte prata av mig till någon. Det gör mig så arg. Jag skall vara stark och klara mycket. Visst det gör jag för jag har verklgien blivit starkare. Trodde aldrig att jag skulle klara mig igenom detta så lätt som jag gjort men folk jag har räknat med och som jag älskar har inte funnits som stöd. Vilket jag hoppats på ! Tiiexempel i bamba idag. Sitter och snackar om saker. Så kommer några människor, sätter sig ner och hör vad vi snackar om. I stället för att kasnke stötta mig eller vad som helst så går dem bara ! Och suckade ! Nä men nu ska jag verkligen inte klaga mer ! En vacker dag då dem behöver mig kasnke inte jag finns där för dem. Det vet man aldrig. Ge igen är löjligt men vad ska jag göra då? Jajaa ! :) 



Tänkte lägga upp en läxlista där allt står med vad jag skall hinna göra i veckan :/ 

Måndag: Spanska häfte klart
Tisdag: Lediga
Onsdag: Hemkunskapsarbete ! STTTORT arbete !
Torsdag: Spanska glosor, Matte klart till sidan 114
Fredag: No 2st läxor, So nyhet, Egen idrottslektion, Lämna in träningsdagbok och klar med teknikredovisningsgrejs !

Det är min vecka. Fredagen blir nog väldgt rolig ! NOOT



Nu skall jag vänta in mina kära vänner som kommer :) Bloggar kasnke senare, eller i morgon. Önska mig lycka till. Föresten kolla denna texten nicole skrev till mig på bilddageboken .

Nicolegray skriver
om det nått jag vill så är det att stå ut med dig! att vara med dig gör mig alltid glad! (förutom när du inte är på humör!!) Älskade titti vi ska hålla ihop tills döden skiljer oss åt. "best frieds forever" eller hur var det vi sa? :D <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

ÄLSKAR DIG NICOLE !


Kommentarer
Postat av: Karin <33

Jag är verkligen ledsen <3

Jag känner att det är saker vi borde prata om för jag känner att jag har ställt upp för dig, jag har kallat den killen dum i huvudet så många gånger som helst för jag bryr mig om dig.

Jag kan hålla med om att denna gång var det dumt av oss men det var en sån dum grej och vi slog vad om att ni fortfarande pratade om samma sak, visst jag är inte stolt över att jag gjorde det men jag kan inte göra det ogjort.

Jag känner att på sista tiden har det blivit så mycket och jag har själv mått dåligt hela tiden och jag blir mera olycklig när jag hör allt annat. Mina tankar aldrig varit att förlora dig som vän men om detta är vad som krävs för att förlora dig vet jag inte vad jag ska säga.

Jag ber jätte mycket om ursäkt och jag skulle aldrig vilja förlora dig med meningt för du betyder för mycket för det <33 Älskar dig och det hoppas jag att du vet.

Men det är bra det med sofia som har blivit för mycket. Jag har alltid haft en förutsatt mening om vad jag tycker om henne.det är mer henne jag inte orkar höra om. Det blir så mycket henne hela tiden och ibland känns det som hon är coolare och jag känner att jag inte duger. Jag menar inte att du tänker så bara den känslan jag får och självklart gör det inget om du är med henne hon kankse är en trevlig människa men bara att jag har fått för mycket av henne och jesper eftersom jag känner att det har varit så mycket fram och tillbaka. Tycker bara att han är dum i huvudet och en person man snabbt borde glömma. Men visst jag stöttar dig jag skulle göra det i vårt och tort för du betyder guld för mig och det vill jag att du förstår.



Love yaaa <3<3333

2009-03-06 @ 22:15:57
Postat av: Nicole

Älskar dig Tittilooo <333 obs!(Karin kanske borde tänka på att ALLA kan se det hon skrev?)

2009-03-06 @ 23:02:48
Postat av: Nicole again

""Hatar att folk inte ORKAR lyssna eller inte känner för det. Det gör mig så jävla arg eftersom folk alltid kommer och pratar med mig om det skulle vara något, Men jag får tydligen inte prata av mig till någon. Det gör mig så arg."" Titti det stämmaer inte!! skriv inte så, man blir ledsen.. <33

2009-03-06 @ 23:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0