Massage

SkolaSkolaSkola. Helt okej dag i skolan faktistk. Därimot så vaknade jag i morse och hade så fruktansvärt ont i mitt ben. Ont att stödja allt för mkt på det och det värker fortfarande. I skolan var det massage på en lektion. Hur gött som helst att ha en massör där som förklarade och gav oss övningar att göra. Team Ida & Cathrine :)

Efter skolan var det hem som gällde. Skulle egentligen varit med malin och tagit promenad men promenad stod inte riktigt på gilla listan då mitt ben inte mår bra. Så åkte hem i stället och la mig i soffan. Vaknade ca 4 timmar senare då klockan var 8. Oppps.bad pappa kolla på mitt ben och det är helt svullet ända från låret och ner till under knät :S Desstuom har jag nog lite feber ! :O  Nu är det sängen som gäller :)

Imorgon är det skola som gäller sedan stan innan dansen. :)

Fredag Nationella prov i Engelska å efter skolan blire dans på Svenska Mässan ;D haha.

Nu har vi bestämt datum till Spanien ! Here we come. Cathrine Ida Nicole Lollo Becca Karin Emma ! :D 16/6-23/6 :D

Nu ska jag försöka sova igen ;P God natt <33



Kommentarer
Postat av: Karin <33

Nej jag tycker synd om dig sötohead <333 Men det ska nog gå över till du gifter dig får vi hoppas annars så är det nog något riktigt skummt som har invaderat ditt knä :O men i alla fall så ville bara säga att vi ska till spanien :D :D WIIE vi ska parta och sola och MASSA :D <3333333 nej men gud vad jag tjatar mycket ska inte störa dig mer nu ;) fast egentligen så stör jag dig kanske inte för du kan ju läsa när du vill :D fast det blir nog jobbigt att läsa när jag skriver så mycket men oj snu slutar jag! :D Godnatt ses imon min snygga sak <333 För det är sant vet du va? du är super snygg lovar :D <333 puss <3

2009-03-12 @ 17:48:39
Postat av: Cathrine

hahha älskling ! du har läst min blogg utan att jag tvingade dig XD GRRRYMT ! <33 HAHAHAHAAH ! Jag älskar dig min lilla fluga ! juste fruga mena jag jue ;) <333333333333333

2009-03-15 @ 11:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0