No puedo más

Jag måste skriva av mig lite för orkar inte berätta allt detta för någon. Ingen kasnke ens bryr sig inte vet jag men jag tänker i allafall skriva av mig lite nu !

Jag tänker inte nämna några namn men jag tror de människor som det handlar om känner sig träffade.
Det fanns en tid då det var du och jag och den tiden var helt jävla grym. Men andra saker kom upp i våra liv och vi tog tydligen ett steg i från varanndra vilket jag är så arg över att vi gjorde. Kunde prata med dig om allt och jag älskade att vara med dig. Tiden gick och du skaffade annat, kvar var jag. Vi har redan pratat om det och vill inte dra upp det igen men vi är fortfarande typ inte delaktiga i varandras liv känns det som. Saknar dig verkligen och tänker på våran situation hela tiden. Känns som jag försöker ge och ge men får ingenting tillbaka. Tänker att , ja men en dag kasnke jag får det men det har gått as lång tid nu och jag har börjat tappa hoppet om att du ens bryr dig eller ser vad det är som händer. Jag har ställt upp så många gånger och låtit dig gå men när jag verklgien behöver dig och önskar att du kasnke hade kunnat offra den människa du väldigt ofta är med för min skulle gör du inte det. Jag kasnke överdriver men jag brukar ofta låta dig gå och självklart känns det inte bra men snackar inte om det i allafall. Jag saknar dig min ängel och jag kan inte sluta tänka på hur jävla underbart vi hade det. Trodde aldrig att jag skulle säga det jag säger nu men: Händer inget , om inget förändras är jag rädd att vi inte kommer vara bästisar längre. Det vi har nu kallar jag inte riktigt bästisar. Du kasnke anser mig som egoistisk men jag bär omkring på så mycket nu som jag märker händer och ser och det är det jag tänker på. Jag vet att du alltid har funnits där för mig men nu det senaste jag säger något så har du bara kollat bort eller bara: Jaha ja. Det är de svaren jag får. Skickade sms till dig igår och behövde dig verklgien men fick ett tråkigt svar tillbaka. Det var då jag verkligen behövde dig men kunde kasnke till och med redan ha räknat ut svaret, och jag fick det svaret jag räknade med. Jag älska dig då jag älskar dig nu och jag älskar dig i framtiden men vi måste ta tag i detta nu om vi skall ha fortsatt kontakt. Utan dig finns det ingen jag och kasnke därför jag är så uppriven nu. Eftersom jag tydligen inte längre har dig !  Finns ingen som dig , men vi måste ta tag i det och göra något bra utav det.

I miss you,
I miss your smile
and I still shed a tear
every once in a while
and even though it's different now
you're still here somehow
my heart won't let you go
and I need you to know
I miss you
sha la la la la
I miss you

Förövrigt är det as mycket i skolan nu och det skall blir jätte skönt att komma ifrån landvetter på fredag. Rensa tankarna med mina älsklingar ! <3 nu har jag fått skriva av mig en del. God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0