Pluggandet tar död på mig !

Nu har jag stressat igenom denna dagen också. Skola på morgonen till klockan 14.20. Sedan hem och pluggade innan det bar av till dansen. Försökte plugga där med men gick inte så bra... dansade och sedan hem . Nu har jag precis pluggat klart. Har pluggat i 2 h och 30 min.

Idag i skolan så kom jag in i klassrummet och satte påframme vid skrivbordet och skämtade emd Mickan å sandy att de skulle slå upp sidan 214 i boken xD Bara på skoj. Så frågar sandy mig vad jag ska jobba med som äldre. Jag skakade på huvudet och svara att jag inte hade någon som helst aning om det.

Sandy- Asså borde inte du bli något inom ledarskap? Eller som typ fixar saker. Eller MODEL !
Titti- HAHAHA what neej neej det första kasnke men inte det sista. Det skulle aldrig gå. !

Sandy- Joho du titti, om du bara visste hur fin kropp du har.

Jag blev lite smått generad för jag kan inte ta emot komplimanger. Jag verkligen kände hur hon menade det. Så började mickan babbla om det också. Hon ba:

Titti, du ska bara veta hur fin kropp du har. Du kan verkligen bli model. Sandy säger alltid på idrottslektionerna att hon är avundsjuk på din kropp och också vill ha ens sån kropp. Hon säger till mig hela tiden att kolla din kropp.

Sandy- Mickan du behöver inte få det att låta som att jag är dragen åt det andra hållet för det är jag inte men du är jätte fin titti.

TAAAAAAAAAACK tjejer ! Ni gjorde verkligen min dag. Blir så glad över att höra det från folk som verkligen menar det även om jag inte tycker det om mig själv. Tusen taack Sandy och Mickan <33




Så nu har jag skrivit victor ! ;) Nu ska jag snart sovsa. Är ju klar med pluggandet så nu blire till å chilla på bdb och msn innan det är kudden som gäller ! :D


PUSSSSS&KRAAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0