TRUE

Underbar dag i skolan faktiskt , men längtade bara ut till vädret! Efter skolan stack jag och mina flickor ner till centrum och köpte glass. Tänkte åka ner till sjön och sätta oss å mysa å plugga men det regnade så planerna ändrades snabbt. Jag och emma tog bussen hem men jag var grymt otålig så jag lånade broschans moppe och åkte å hämta emma hemma hos sig innan vi drog te en sjö i någon skog :) Moppen är helt grym på att köra i skogen men det är nog mest den skickiga förarens förtjänst!! ;D Eller vad säger du emma ? Var ute på en klippa där och det var verkligen as fint väder och jätte fint :) Åkte vidare runt en sväng och avslutade på kyrkogården. Ville kolla till Marcus grav osv. Grymt fin och var faktiskt jobbigt att vara där :/ Men det behövdes !


KOmmer lite bilder och efter det skall jag sovsa ! :)

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0