Behind my

Nu är det vecka 37 och min uppdatering har inte varit

något vidare bra! :/ förlåt ! Denna veckan började inte så

speciellt bra. I måndags började jag känna mig sjuk igen

och inte nog med det så känner jag mig fortfarande sjuk ! :(

I fredags var jag och kollade på dansen , måste inget vidare

sen efter det var jag med becca har jag för mig :P haah!

I lördags kom sofia och evelina till landvetter. Vi skulle till

Fagervallen på fest! :) Festen var bra tills polisen fick komma.

Fan ta den som skadade Pontus! :@

I morgon ( onsdag ) får jag se om det blir skola.

På torsdag kommer våran dator! :D En Apple MacBook (Y)



Det sägs att man blir starkare vid varje motgång, då borde jag vara hulken !




Sofia Ackevall , Johanna Bogren & Evelina Brisloow <3

Ni är grymma tjejer! <3



Nu ska jag försöka fräscha upp mig lite. Insåg precis att hellström också är hemma från skolan så skall nog prata med honom lite också :)

Puss hej !

Kommentarer
Postat av: Bogren

Du är underbar hjärtat! <3

2009-09-09 @ 22:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0