fattar fan inte vad du sysslar med!!!

Jag tänker inte tycka synd om mig själv
men du borde fan tycka synd om DIG själv!
vet inte hur många gånger jag skall behöva
brottas med tanken. 
Du säger inte sanningen, du ljuger mig rätt
upp i ansiktet. 
Du bryr dig om mig? Visst skulle jag trott på 
för ett tag sedan men inte längre. 
Jag orkar inte med att bli sårad längre.
Jag kasnke skulle lyssnat på vad folk sa innan
det bara gick utför. Glad över att det stannade 
där det stannade för annars hade jag bara ångrat ihjäl 
mig! Skulle inte kunnat leva med det minnet eller tanken. 
Jag tackar nu för mig och går vidare. Kom inte tillbaka
för det är inte det jag vill.
Jag har annat att lägga energi på än just dig! 
</3 !

Nu kom jag precis hem ifrån en fest som spårade ut totalt!
Tycker så synd om henne för det är inte så det skall vara.
Polisen fick komma efter slagsmål .
Varför kan inte idioterna sluta slåss! Så jävla onödigt
och jag hatar verkligen att se folk bli slagna osv. 
Det går inte ut på något och de borde fan få sig en riktig läxa.
Nu är jag arg!
Tack till becca  som får ner mig jorden igen ! <3
Du är bäst! 
Nu ska jag sluta skriva här och skälla på idioten i stället!!!!
Hej då !

Kommentarer
Postat av: My beautiful plastic blue dick

Älskling. jag tycker precis som du har skrivit !!

Det kanske är svårt, men lämna personen nu. DEN sårar både dig och andra, men jag tror inte riktigt att DEN är medveten om det.

DEN kommer att inse i längden att DEN gjort fel.

Jag finns alltid här för dig, natt och dag <3

2009-09-12 @ 10:03:54
Postat av: Cathrine

tack gumma ja det är nog bäst så skulle jag tro ! Men pallar inte att DEN bara håller på som DEN gör :( <3



Du är bäst och jag älskar dig alltid gumman! (L)

2009-09-12 @ 19:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0