Rebecca Johansson

När vi två blev en ! 
Som sagt, min lilla ängel ligger hemma
och är sjuk hon också. Egentligen skulle
hon vart med mig idag men ingen mådde
vidare bra så nu är hon hemma och jag 
ska kolla på killarna som dansar jumpstyle.
Får se hur det går för dom.
Imorgon skall jag jobba sedan vara med becca gumman :)
Hoppas att kanske evelina kommer om hon orkar och kan /vill. 
Sedan blire fest hoppas jag ! :) 
Nu skall jag kila och träffa emma & karin (L) 
passar jag i glasögon xD
 
Färdig för utgång! :D

Kommentarer
Postat av: vi 2 jaa

jadu, när du och jag blev 2 efter flera åkturer i berg och dalbanan. :)

ikväll blir det hemma kväll och imon blir det ute kväll. och du ha inte allt för skoj ikv du, tänk på mig :)

Love you "suck my beautiful, plastic blue dick"

2009-09-11 @ 19:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0