Ett himla tjat!

Nu är jag tillbaka, det har varit ett himla tjat men sån tur att man
har lilla Julia som backup ibland måste jag säga!!
Har hänt så sjukt mycket.
Under denna veckan som varit nu som inte är slut heller för den delen
har jag tillbringat min tid på Actic Gym inne i stan där jag praktiserar
denna och nästa vecka.
Min älskling har kommit hem från Spanien, fyfan vad man kan sakna en person!!
Han kom hem till mig vid tolv på kvällen i tisdags och det var så värt att vara vaken tills
han kom hem.
Idag ( torsdag ) har jag tränat för första gången på länge.
Var med på ett Zumba pass, och sket vad jobbigt men kul det var!
Igår sov jag hos min älskling, vi var ute på promenad och hade det allmänt mysigt !





Nu kommer min Palleballe snart, så skall kila nu :) Skriver i morgon igen !
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0