Seegis

Tjenare mina vänner : )
Eller ah... cathrines vänner xP

Eftersom att eran kära bloggare Cathrine inte har tid att skriva på bloggen så skriver jag JULIA SEEHOLM bara för att ha någonting att läsa på kvällarna ;) Jag har tjatat på henne men hon har la annat för sig : )
Idag var iallafall första dagen på praktiken och det var kanon kul att vara nere på SATS i mölnlycke, Bloggaren Cathrine hamnade på ett gym bredvid vår skola och det är hon nog glad över, där jobbar hon och står i med ANDREAS HELLSTRÖM :) Idag är hon väldigt glad för att hon äntligen fick tag i hennes man och för att han kommer hem imorgon :) happy for you my dear!

Nu väntar en dejt med gosiga kudden min och ännu en dag på sats! Hoppas att det blir lika fint väder imorgon som det var idag! Great!


Love J


Slänger in en bild på mig och Cathrine Lindgren från Lördagen <3

Kommentarer
Postat av: linnea sandberg

BRAAAAA JULIA!! det var allt på tiden det hände nått på denna blggen hehe puss <3

2010-04-13 @ 17:05:36
Postat av: julia seeholm

Hahaha Jaa det kännde jag med xP <3<3

2010-04-13 @ 23:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0