A good day

Igår vaknade jag upp med sofia och julia + mina två dogs :)
Julia hade varit vaken 2 timmar innan oss, hon var redig och gick ut med Zigge !
Vi tog det mest lugnt och umgicks bara. sen kom Becca och Andreas och hälsade på.
Becca stannade kvar när resten åkte hem :) Vi handlade, lagade mat, lyssnade på musik,
snackade och plugga.
Mamma och Pappa ringde och sa att det var 30 grader klockan halv 12 på kvällen där :P
Var hon tvungen att säga det :)

Mamma och Pappa!
Allt är bra här hemma, hundarna sköter sig och det är inga större problem. Zolo och Zigge äter som dom skall och dom får sina promenader. Förövrigt snöar det ofta och det har blivit mycket snö sedan ni åkte. På fredag blir det tjejmiddag som ni redan vet. Ni får ha det så bra, Tobias hälsar säkert! Älskar er , PUSS
Min blogg kommer att användas för att mamma och pappa skall kunna se vad som händer här hemma när dom är i Thailand vilket dom skall vara i två veckor.
Nu skall jag lyssna på Stina som är så intressant :) Har datorkunskap nämligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0