Underbara dag

Vet inte riktigt vart jag skall börja...
Men min dag har varit helt underbar!
Skolan som gick galant sedan hem för
att hjälpa min kära mor med att klippa gräsmattan.
Jobba på brännan är ju bara ett måste när det är så fint
väder! Eller hur?
Det är faktiskt Julia Seeholm som har tjatat på mig att
uppdatera min blogg...
Har inget vettigt att säga egentligen :P
Åkte sedan till Härryda och köpte jätte god sushi.
Drog till hindås för att bada och grilla med Emma & Ida!
Hur mysigt som helst och blev en hel del skratt!

Imorgon blir det till å dra till skolan, har dessvärre prov på
benens muskler --> Svenska och Latin :O
Sedan kommer Herman hit och på kvällen får det fan bli najs!
Langar bilder från idag! =) Klicka på bilderna så blir dom större!
LickieLickie !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0