All i need

Huvudvärk, huvudvärk !
Det gör ont som in i bomben
men det blir förhoppningsvis bra snart! :)
Går på pencilin igen vilket är mindre bra!
Igår var en bra dag i skolan och jag
mötte min älskling på bussen.
Fick mig några pussar
men senare på dagen blev allt värre!

Jag skall inte ens behöva förklara mig.
Du har så mycket att förklara själv så sluta
spela som att allt är synd om dig.
Tror du på skit saker så vet jag inte
om det är jag som gör fel.
Sånt du vet innerstinne inte stämmer tror
du helt plötsligt på.
Jag saknar dig och vill vara med dig!
Vi är 30 min ifrån varandra med buss, och
vi kan inte träffas!


<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3



Idag var jag hos doktorn för min
natt var ett rent helvete.
Vaknade klockan 5.20 av att jag knappt
kunde andas. Kunde inte öppna ögonen eller munnen
och svettades som en riktig gris!
Blev te (fy vad äckligt ! ) Och glass för att
få i mig något.
Fick reda på att jag har öroninflammation på
ena örat och svullna halsmandlar och körtlar.
Bihålorna är svullna. Har alltså en kraftig förskyldning.
Men nu saknar jag min prins och vill att han skall ringa
mig, JAG SAKNAR DIG ! <3
Langar en helt underbar låt som får mig att gråta varje gång!


Nu är min bror nere och köper gröt och kanel till mig.
Kan man ha en underbarare bror? =)
Ha det bra så skall jag bli frisk! :)
Pussen / Cathrine Lindgren

Kommentarer
Postat av: Amanda Hagstedt

jag gillar låten grymt mycke <3<3

2010-05-26 @ 15:34:43
Postat av: Cathrine

Jag med !! <3 Kärlek till den !

2010-05-27 @ 13:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0